Rebell

Okej. Hej!
Skriver otroligt sällan just nu. Det går ju som sagt i perioder, och jag har egentligen ingen skrivperiod men pratade om min rebelliska tid under högstadiet/gymnasiet som rörde upp lite känslor. Eller det rörde inte upp, jag blev påmind om det eftersom jag inte pratat om allt som hände då på ett tag. Men det är så skönt att veta att den jag var då är inte den jag är idag, men hur allt blev då påverkade mig att bli den personen jag är idag. Så typ lite smisk på fingrarna på mig själv för att jag var ett pucko men samtidigt ett svagt tack för att jag fick bli den jag är idag och att jag får ha de människorna runtomkring mig som jag har. Kärlek.

Jag jobbar typ hela tiden nu. Jobbar och festar. Och chillar hemma hos cornelia. Livet mannen, livet. Nä men jag står lite och trampar just nu, ni vet den där övergångsperioden som pågår just nu.. -är det vinter eller är det vår?
Allt känns lite halvdant och trist. Men jag ska inte deppa för det, inom en vecka kommer säkert solen titta fram och jag kommer sitta där (om jag inte jobbar) och dra upp byxbenen för att blotta mina bleka ben i vårsolen och sucka nöjt om hur bra livet är.
Visst är det konstigt?
 
Jag såg för övrigt den nya hunger games filmen, eller "nya". den var såååå så bra, jag grät. Ska sova och tänka igenom vad jag nyss sett. Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0