Supagal

Hej. Snart helg och det ska bli så så skönt, jag ska få träffa en av de människor som har en stor plats i mitt hjärta.. Josse! Har inte setts på evigheter, så Örebro över helgen = galet mycket skitsnack och party såklart.
Tiden har gått så fort nu, jag har varit på mitt "nya" jobb i snart en månad, julafton är bara en månad framåt, nyår.. Shit! Jag har inte börjat köpa julklappar än. Ska försöka starta så fort jag får hem mitt nya (ja ännu en gång ett nytt) bankomatkort. 
Måste köpa lite saker till mig själv också. Eller måste, mer att min själ behöver lite extra shopping för att hålla sig lugn haha. Nu ska jag sussa, heldag imorgon. Wish me luck, lär vara död på kvällen woho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0