Brate

Allå. Alltså vafan! Vad ska jag göra med mig själv? Så jäkla nöjd just nu med livet, mig själv.. Men samtidigt så otillfredsställd. Behöver hitta något/någon som kan ge en massa energi, men som samtidigt står ut med att jag drar mer energi än vad jag ger just nu. Att det aldrig ska vara bara helt fett? Det som jag ser fram emot i mitt liv: pengar. Lediga helger. En framtida flytt. Utbildning. Nya vänskaper. Ny kärlek. En annan stad. 
Lediga helger är en sån simpel sak men det är ett tillfälle till att slira runt på stan med alkohol, pengar och höga klackar! Fest är kul! 
Det här otillfredsställda är jobbigt. Det känns som att det alltid är något som gnager, något som hindrar en att känna och uppleva fullt ut. Sounds like i have a big problem. Äääääh..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0