July Flame

Ååååh! Varit hemma ett tag nu.. Känns så konstigt! Är rastlös och känner mig felplacerad. Mycket kan väl kanske ha och göra med att jag är arbetslös. Ja. Fyfan, jag är arbetslös. Jag söker och söker men har fortfarande inte fått något svar alls från någon, de flesta skulle höra av sig till slutet av månaden/början av april (d.v.s nu..?). Aja, fingers crossed, någon måste ju nappa!
Händer annars absolut ingenting i mitt liv, jag fikar, kollar tv, följer serier, festar, äter, slänger in lite träning sen sover jag. Kanske ett jävligt gött liv, men vart är mina pengar? Det känns så fel att INTE kunna köpa lite vad som, kunna unna sig något. Men jag kan fan inte det, pengarna jag sparar går åt till fikor och alkohol inför helgen haha! Men jag kommer på fötter snart igen, jag ska spara ihop pengarna som jag gjort av med på nytt.. ge mig några månader bara. 
I helgen ska jag bo hos lille kakan när hennes föräldrar är borta. Ska bli skönt att bo närmre stan, och komma iväg lite hemifrån. (typ mönstret jag fastnar i här hemma) Så jag är en glad själ.
Som den här låten. Goooooooosssssiiiii
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0