Read all about it

Åååh, jag har semester i två vekor nu (inne på andra veckan), och det är så skönt. Samtidigt som jag känner mig lite rastlös mot vad jag brukar vara. Har iallafall haft en sjukt bra helg, fick vara med underbara tjejer och snacka skit och sen en "utgång" på det. Sluta väl lite halvknas men ändå helt OK!
Just nu sitter jag framför datorn i brist på TV-plats och lyssnar på ligga med P3 på spotify. Handlar om engångsligg, otroligt inressant..
Jag har egentligen inget att berätta om mitt liv eller om något annat kul som har hänt, försöker bara fördriva tiden.. vill bara se idol och paradise hotel ju. haha. Sorglig tjej, tjääna!
Delar med mig av en låt som jag gillar istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0