Papegoja

Shit pommes! Jag har inte bloggat eller ens skrivit dagbok på månader. What's happeninnnnn! Jo vet ni, jag har jobbat och jobbat och jobbat. Men jag ska berätta hur detta här har gått till.
Det som hände när jag kom hem, rätt självsäker om att jag med min erfarenhet inte skulle ha svårt att skaffa jobb var att det visade sig vara helt tvärtom.. Efter ungefär 1,5 månad utan jobb ringer min gamla chef mig från Kappahl och undrar om jag vill jobba sommaren. Tänkte på saken och tackade självklart ja! Så mina damer och herrar, jag är återigen en kappahltjej! Det känns faktiskt riktigt bra, jag har ju egentligen aldrig vantrivts på jobbet och jag trivs att vara i butiken. 
Dessutom har jag all denna nya energi som bara flödar känns det som (ta inte för hårt på mina ord, humörsvängningarna existerar till hög grad fortfarande..). Dessutom jobbar det ett bra gäng med tjejer där nu. Äntligen lite ungt blod, om ni fattar! 
Så jag jobbar typ heltid hela sommaren. Cash baby, cash! Var och är fortfarande i stor nöd efter pengar sen hemkomsten från Thailandet. Mår fortfarande lite dåligt när jag tänker på Thailand, människorna var underbara men det var så fel. Alla minnen från Thailand är lite blurriga och bortglömda medan Australien och nya Zeeland känns färska som om allt hände igår. Åh vad jag saknar det. Josse är i USA nu, pratade med henne tidigare idag och dog typ för vad hon berätta! Blir också sugen på att komma iväg igen, folk börjar ju åka iväg nu i september, oktober.. Apropå oktober. Det är snart 1 helt jäkla år sedan jag satte mig på planet till Cairns. Hur sjukt?
Aja, sjukt sliten efter helgen och en heldag på jobbet. Är ledig imorgon och ska försöka ta tillvara på dagen. Jajaja! Hadé 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0