Oui

Idag är en sån där dag då jag inte riktigt vet vart jag är, vart jag vill göra och när mitt liv ska börja. Hösten börjar närma sig (alldeles för fort) och jag har fått en fast tjänst på Kappahl. Det känns enormt skönt och kul faktiskt. Jag har på något sätt lyckats skapa en nytändning inför jobbet OCH att jobba. Men som sagt, jag behöver en morot, något att jobba inför, något att spara pengar för. Men vad? Det är den stora frågan som jag går runt och tänker på dessa dagar. Det finns alldeles för mycket val, galet mycket saker jag vill göra men alldeles för lite tid. Kan man inte stoppa åldern vid 22-23 bara något/några extra år så att jag hinner suga ur livet på allting som är perfekt att göra när man är "ung & fri". Jag har den där gnagande tanken på att "kanske är det dags att plugga, bli 'seriös'" osvosv. Ibland får man fan nypa sig i armen och skärpa sig, jag är 22. Jag har hela livet framför mig. 
Jag har lite planer att stå med de kommande veckorna. Något jag tänker satsa på, se om det går vägen. Ett ja kommer bli ett ja och ett nej ett nej, det skadar aldrig att försöka väl? Om det går vägen så kommer jag dö. (Det var en överdrift) 
Jag har en dag kvar att jobba nu på lördag sen fick jag lyckligtvis och skönt nog semester i två veckor. Jag har ingenting planerat eftersom jag inte trodde att jag skulle få semester.. Men det gör inget! Det ska bli skönt att bara slappna av och fixa lite annat omkring innan jag hoppas på min fasta tjänst nu i höst. 

Aja. Skriver oftast bara en massa skit här just nu. Bara för att jag skriver om kvällarna och för att det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu. (Jobbande tjej här) 
Ska iallafall sussa så jag kommer upp tidigt. Imorgon ska jag träffa shehnaz som inte jag träffat på hela sommaren, saknat henne alldeles för mycket och behöver lite gokompisenergi! Det är den bästa. Natti natti 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0