Check

Inatt drömde jag om den personen jag egentligen minst av allt vill drömma om. Hur kommer det sig att en människa kan göra så lite, stanna i ens liv en kort stund men ändå sätta ett avtryck i hjärta och själ som aldrig försvinner? På gott och ont antar jag väl.. 
Den där rysningen av att återuppleva personen igen i drömmen, fascinerande pirrigt samtidigt som det lämnar en känsla i magen av oro och undran. Varför dyker du upp i mina drömmar... Nu? 
(Ge fan i att förstöra mig och det jag byggt upp omkring mig haha)
Drömmer sådana sjuka saker, invecklat och oftast om och med väldigt otippade människor. Precis som säkert varenda en gör. 
Jag är galet trött så jag ska sussa. Ville bara påminna mig själv om att jag verkligen drömde det jag gjorde. Drömde jag verkligen om dig? Eller du kanske symboliserar något/någon annan i mitt liv just nu som är dåligt. Who knows. Bye Bye 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0